wtorek, 28 sierpnia 2012

Zmiany

Kochani. Najprawdopodobniej w następnym tygodniu będzie gotowy szablon blog, który zamówiłam. Niestety nie da się wcześniej a szkoda, ponieważ dziewczyna robi świetne szablony na blogi. Blogerka o które pisze to Avia Tinar. Nie wiem czy ktoś słyszał, ale jeśli ktoś potrzebuje szablon to proszę patrzeć na stronę http://zaczarowane-szablony.blogspot.com/ . Czasem autorki umieszczają szablony które można pobrać bez zamówienia. Serdecznie zapraszam.


   Pewnie niektórzy zauważą że nie ma żadnych nowy obrazków. No cóż. Sama nie wiem czemu przestałam pracować nad swoim nowym rysunkiem a raczej kolorystyką cieniowaniem kolejnego lineartu. Może znów mnie opuścił brak weny. Hmm...kto to wie. Dobra to ja już się żegnam z wami i życzę byście te ostatnie dni wakacji spędzili spokojnie, na pełnym luzie. Tylko nie płaczcie tak jak ja gdy zacznie się rok szkolny. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Licz wyświetleń