niedziela, 26 sierpnia 2012

Pierwsza Notka

No i stało się. Pierwsza notka na blogu Unforgettable Work. Nie będę wam ty zanudzać notką typu "Witam was serdecznie..." Jeśli chcecie tego posłuchać, a raczej przeczytać to proszę przeczytać z boku tekst "Profil". W tym poście chce oficjalnie otworzyć mój sketch blog. Istnienie blog zależy od was. A to dlaczego? Ponieważ wasze komentarze świadczą o tym że moje prace wam się podobają. Chociaż krytyką nie gardzę. Zresztą będę miała dla kogo go prowadzić. To z wami chcę czerpać tą radość z moich prac. Chcę cieszyć się z każdego waszego słowa, miłego jak i nie.
No dobra kochani, znów się rozpisałam. No ale u mnie to nic nowego. Nie będę was tu zanudzać. Mam nadzieje że ktoś tu zagości.
Pozdrawiam Anne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Licz wyświetleń